GDN Airport Services przyjazny klientowi
"Przystąpiliśmy do programu w celu zweryfikowania przez niezależną organizację zasadności reklamacji, dotyczących sposobu obsługi pasażerów przez pracowników GDN Airport Services, a także uzyskania informacji o obszarach, gdzie można jeszcze poziom tej obsługi podnieść.
Przeprowadzono między innymi 200 ankiet a także udział wzięło 18 „tajemniczych klientów” (mystery clients). Program został przeprowadzony w tajemnicy przed pracownikami, aby uzyskać jak najbardziej obiektywne wyniki." - mówi Wiceprezes GDN airport Services Anna Łysik.
Program Certyfikacyjny Firma Przyjazna Klientowi skierowany jest do przedsiębiorstw i instytucji, które chcą potwierdzić wysoką jakość obsługi klienta oraz uzyskać cenne dane i rekomendacje. Organizacje, które zdecydują się na uczestnictwo w Programie przechodzą szczegółowy audyt, którego celem jest przeprowadzenie diagnozy obsługi klienta w firmie. Badania prowadzone w ramach projektu obejmują przede wszystkim wszechstronną analizę satysfakcji klientów firmy prowadzoną różnymi metodami. Jedną z nich jest badanie kwestionariuszowe klientów firmy lub instytucji. Badana jest obsługa prowadzona telefonicznie, za pośrednictwem strony internetowej oraz bezpośrednio, np. w punktach sprzedaży. Oprócz tego do organizacji przechodzących audyt wysyłany jest tzw. tajemniczy klient (mystery client), który samodzielnie sprawdził jakość, szybkość i dokładność obsługi.
Godło Firma Przyjazna Klientowi stanowi gwarancję dla obecnych oraz potencjalnych klientów, że organizacja stawia ich potrzeby na pierwszym miejscu.