Bagaż
Niemniej wszyscy nasi pracownicy dokładają wszelkich starań by przekazywać na bieżąco informacje dotyczące Państwa bagażu.
W związku z zaistniałą sytuacją pragniemy zwrócić Państwa uwagę, iż z przyczyn od nas niezależnych czas oczekiwania na połączenie może ulec znacznemu wydłużeniu.
Wobec powyższego najlepszą formą kontaktu jest obecnie e-mail: ll@gdnas.pl
Przekazując Państwu informację możemy polegać wyłącznie na danych przekazywanych nam przez inne porty lotnicze. Po otrzymaniu takich informacji zadzwonimy do Państwa i przekażemy wiadomość dotyczącą Państwa bagażu.
Reklamacje bagażowe można również śledzić na stronach linii lotniczych
Śledzenie bagażu – PLL LOT
http://www.worldtracer.aero/filedsp/lo.htm?_cid=1010
Śledzenie bagażu – Lufthansa
http://www.worldtracer.aero/filedsp/LH_en.htm