„Zamień dziury na chmury” – nowa niestandardowa kampania LOT-u
Nowa, bezpośrednia kampania marketingowa LOT-u odbywa się przy drogach wylotowych z Warszawy, Gdańska, Poznania, Wrocławia, Krakowa i Rzeszowa. Wszędzie tam spotkać można ludzi z transparentami „Zamień dziury na chmury – Lataj LOT-em po Polsce!”. Zaaranżowane „place budowy” w Warszawie, symbolizują nienajlepszą kondycję polskich dróg po srogiej zimie.
Dziury, wyboje i korki są zmorą właścicieli aut korzystających z dróg krajowych, stąd nasz pomysł na kampanię. Zachęcamy do podróżowania samolotami LOT-u, by oszczędzić czas i nerwy kierowców – mówi Dorota Haller, Dyrektor Biura Marketingu, Produktu i PR PLL LOT. – Warto pamiętać, że samolot to szybka i wygodna alternatywa dla podróży samochodem, która dzięki ofertom promocyjnym LOT jest także atrakcyjna cenowo. Jeżeli wziąć pod uwagę wysokie koszty benzyny i napraw samochodów, podróżowanie po kraju samolotem LOT-u okazuje się o wiele tańsze.
Ceny biletów LOT na podróże po kraju zaczynają się już od 99 złotych w jedną stronę – tyle kosztuje bilet z Poznania do Warszawy z uwzględnieniem wszystkich opłat. Stałe najniższe ceny w taryfie PROMOLOT, dostępnej wyłącznie na www.lot.com dla pozostałych miast są równie atrakcyjne.
Poznań – Warszawa od 99 zł
Gdańsk – Warszawa od 100 zł
Rzeszów – Warszawa od 100 zł
Wrocław – Warszawa od 100 zł
Katowice – Warszawa od 105 zł
Kraków – Warszawa od 116 zł
Szczecin – Warszawa od 120 zł
z Warszawy od 120 zł
Powyższe, oraz wszystkie inne oferty znaleźć można na stronie www.lot.com.
Akcja jest kontynuacją promocji połączeń krajowych, która spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony Pasażerów w sytuacji ciężkich warunków pogodowych. Poprzednia odsłona odbywała się w okolicach głównych dworców PKP w całej Polsce.