Gdańsk 16 °C
  • Pomoc dla niepełnosprawnych
  • Kontrast
    Change language Sprache ändern изменить язык Zmień język

    strefa Kiss & Fly

    czas Cena PLN
    10 min 0
    20 min 25
    30 min 50
    40 min 75
    50 min 100
    60 min 125
    70 min 150
    80 min 175
    90 min 200
    2 godziny 275
    3 godziny 425
    4 godziny 575
    5 godzin 725
    6 godzin 875
    każda następna rozpoczęta godzina 150*
    * opłata za każdą rozpoczętą godzinę

    parking P1

    czas Cena PLN
    10 min 4
    20 min 8
    30 min 12
    40 min 16
    50 min 20
    60 min 20
    70 min 20
    80 min 20
    90 min 20
    2 godziny 20
    3 godziny 30
    4 godziny 40
    5 godzin 50
    6 godzin 60
    każda następna rozpoczęta godzina 10*
    * opłata za każdą rozpoczętą godzinę

    parking P3

    czas Cena PLN
    10 min 4
    20 min 8
    30 min 12
    40 min 16
    50 min 20
    60 min 20
    70 min 20
    80 min 20
    90 min 20
    2 godziny 20
    3 godziny 30
    4 godziny 40
    5 godzin 50
    6 godzin 50
    1 dzień 50
    2 dni 75
    3 dni 100
    4 dni 110
    5 dni 120
    6 dni 130
    7 dni 140
    8 dni 150
    9 dni 160
    10 dni 170
    11 dni 180
    12 dni 190
    13 dni 200
    14 dni 210
    15 dni 220
    16 dni 230
    17 dni 240
    18 dni 250
    19 dni 260
    20 dni 270
    21 dni 280
    22 dni 290
    23 dni 300
    24 dni 310
    25 dni 320
    26 dni 330
    27 dni 340
    28 dni 350
    każdy kolejny dzień 10

    parking P4

    czas Cena PLN
    1 dzień 50
    2 dni 75
    3 dni 100
    4 dni 110
    5 dni 120
    6 dni 130
    7 dni 140
    8 dni 150
    9 dni 160
    10 dni 170
    11 dni 180
    12 dni 190
    13 dni 200
    14 dni 210
    15 dni 220
    16 dni 230
    17 dni 240
    18 dni 250
    19 dni 260
    20 dni 270
    21 dni 280
    22 dni 290
    23 dni 300
    24 dni 310
    25 dni 320
    26 dni 330
    27 dni 340
    28 dni 350
    każdy kolejny dzień 10

    parking P5

    czas Cena PLN
    1 dzień 50
    2 dni 75
    3 dni 100
    4 dni 110
    5 dni 120
    6 dni 130
    7 dni 140
    8 dni 150
    9 dni 160
    10 dni 170
    11 dni 180
    12 dni 190
    13 dni 200
    14 dni 210
    15 dni 220
    16 dni 230
    17 dni 240
    18 dni 250
    19 dni 260
    20 dni 270
    21 dni 280
    22 dni 290
    23 dni 300
    24 dni 310
    25 dni 320
    26 dni 330
    27 dni 340
    28 dni 350
    każdy kolejny dzień 10

    parking P6

    czas Cena PLN
    1 dzień 70
    2 dni 70
    3 dni 70
    4 dni 70
    5 dni 80
    6 dni 90
    7 dni 100
    8 dni 110
    9 dni 120
    10 dni 130
    11 dni 140
    12 dni 150
    13 dni 160
    14 dni 170
    15 dni 180
    16 dni 190
    17 dni 200
    18 dni 210
    19 dni 220
    20 dni 230
    21 dni 240
    22 dni 250
    23 dni 260
    24 dni 270
    25 dni 280
    26 dni 290
    27 dni 300
    28 dni 310
    każdy kolejny dzień 10

    parking P7

    czas Cena PLN
    1 dzień 50
    2 dni 50
    3 dni 50
    4 dni 50
    5 dni 60
    6 dni 65
    7 dni 75
    8 dni 80
    9 dni 85
    10 dni 92
    11 dni 99
    12 dni 106
    13 dni 113
    14 dni 120
    15 dni 127
    16 dni 134
    17 dni 141
    18 dni 148
    19 dni 155
    20 dni 162
    21 dni 169
    22 dni 176
    23 dni 183
    24 dni 190
    25 dni 197
    26 dni 204
    27 dni 211
    28 dni 218
    każdy kolejny dzień 7
     

    •    Opłata za zagubiony bilet parkingowy wynosi 100 złotych. W celu wykupienia prosimy o kontakt z obsługą parkingu z dowolnej kasy automatycznej (przycisk ze słuchawką). 
    •    Doba liczona jest jako 24 godziny rozpoczynające się od chwili wjazdu na parking.
    •    Potrzebujesz faktury za parkowanie? Opłać bilet parkingowy w kasie automatycznej i skorzystaj z fakturomatu w biurze parkingu P1, P6, P7 (kasa przed wyjazdem).
    •    Potrzebujesz pomocy przy odpaleniu auta? Wybierz przycisk „ze słuchawką” z dowolnego urządzenia parkingowego i skontaktuj się z obsługą.
    •    Na parkingach P1, P3, P4, P6, P7 znajdują się miejsca do ładowania samochodów elektrycznych.
    Ładowanie samochodów odbywa się poprzez aplikację EloCity dostępną do pobrania w App Store lub Google Play. Reklamacje, płatności, rozliczenia, faktury, całościowa obsługa są przeprowadzane przez EloCity. Wszelkie informacje techniczne dostępne są pod numerem EloCity: +48 22 290 79 92 oraz pod mailem: support@elo.city. Cena obowiązująca od 2.10.2023 to 1,80 zł brutto za kWh (cena dotychczasowa wynosiła 1,50 zł). Zachęcamy do każdorazowego sprawdzania cen na naszych stacjach ładowania poprzez aplikację EloCity, gdyż mogą one ulec zmianie.

    Skrócony regulamin Strefy Kiss&Fly

    1. Strefa oznaczona jako Kiss&Fly jest strefą krótkiego postoju. Wjazd na teren strefy dozwolony jest wyłącznie w celu odwiezienia i/lub odbioru osób podróżujących lub wyłącznie w celu dojazdu na wybrany parking. Wjazd w innym celu możliwy jest wyłącznie za uprzednią zgodą Zarządcy. Za wjazd na teren strefy z naruszeniem powyższego należna będzie opłata porządkowa w wysokości 500 PLN, a pojazdy mogą zostać zablokowane do czasu uregulowania opłaty.
    2. Strefa niestrzeżona. Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za szkody z tytułu kradzieży, utraty lub zniszczenia pojazdu, jak i rzeczy pozostawionych w pojeździe. Powyższe ograniczenie nie dotyczy szkód wyrządzonych przez Zarządcę.
    3. Wjazd na teren strefy następuje za pobraniem biletu jednorazowego, przy użyciu karty abonamentowej lub rezerwacji (kod QR). W przypadku pobrania biletu jednorazowego klient ma 10 minut na wyjazd ze strefy Kiss&Fly lub przekodowanie biletu i wjazd na jeden z parkingów. W przypadku użycia karty abonamentowej klient ma 10 minut na wjazd na dedykowany parking dla abonamentów. W przypadku użycia rezerwacji (kodu QR) Klient ma 10 minut na wjazd na zarezerwowany parking. W przeciwnym wypadku zostanie naliczona opłata zgodnie z cennikiem strefy Kiss&Fly.
    4. Na terenie strefy Kiss&Fly obowiązują znaki drogowe.
    5. Warunki korzystania ze strefy Kiss&Fly:
      - usługa płatnego postoju powyżej 10 minut lub 5 minut w sytuacji wskazanej w pkt. 6 poniżej.
    6. Bezpłatny 10 minutowy pobyt w strefie dotyczy tylko 4 pierwszych wjazdów w ciągu doby (00:00 - 23:59). W przypadku każdego kolejnego wjazdu zostaje on skrócony do 5 minut.
    7. W przypadku zgubienia lub zniszczenia biletu zostanie naliczona dodatkowa opłata za zgubiony/zniszczony bilet w wysokości 100 PLN plus opłata za wjazd/postój ustalona na podstawie aktualnego cennika i czasu wjazdu na podstawie tablic rejestracyjnych.
    8. Opłata za postój i/lub za zgubiony/zniszczony bilet następuje przed wyjazdem ze strefy Kiss&Fly w kasach automatycznych.
    9. W przypadku opuszczenia strefy bez dokonania należnej płatności i/lub podejmowania innych działań mających na celu uniknięcie zapłacenia należnych kwot należna będzie dodatkowa opłata porządkowa w wysokości 1000 PLN za każde naruszenie, a pojazd zostanie wpisany na tzw. czarną listę i nie zostanie wpuszczony do strefy ani na parkingi do czasu uregulowania zaległych opłat. W przypadku konsumentów opłata porządkowa wynosi 500 PLN.
    10. W przypadku nieprzestrzegania obowiązków respektowania znaków drogowych i oznaczonych kierunków ruchu i/lub postoju/pozostawiania samochodu na wyznaczonych miejscach oraz w przypadku zablokowania przez pojazd ruchu na terenie strefy i/lub pozostawienia pojazdu poza wyznaczonymi miejscami, należna będzie opłata porządkowa w wysokości 500 PLN za każde naruszenie, a pojazd do czasu ich uiszczenia, w szczególności w przypadku znaczniejszych naruszeń i/lub powtarzających się naruszeń, może zostać wpisany na tzw. czarną listę i nie zostać wpuszczony do strefy ani na parkingi.
    11. Obsługa strefy Kiss&Fly ma prawo odmówić zezwolenia na wjazd do strefy Kiss&Fly i/lub na parkingi pojazdom, które mają ograniczoną czytelność tablic rejestracyjnych, zakryte i/lub przerobione elementy tablic rejestracyjnych, do czasu wyjaśnienia rzeczywistego numeru rejestracyjnego takiego pojazdu.
    12. Na terenie parkingu prowadzony jest monitoring wizyjny oraz rejestracja numerów rejestracyjnych pojazdów w celu zapewnienia bezpieczeństwa i prawidłowego rozliczania usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Rozmowy z obsługą mogą być nagrywane w celu podnoszenia jakości obsługi (art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda). Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o przerwanie połączenia. Administratorem danych jest Interparking Polska Sp. z o.o. Zapisy przechowywane są przez 30 dni (monitoring) i 90 dni (rozmowy). Mają Państwo prawo do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wycofania zgody i wniesienia sprzeciwu. Szczegóły na www.interparking.pl lub na tablicy informacyjnej z Regulaminem parkingu. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@interparking.com
    13. Pełny regulamin strefy krótkiego postoju kiss&fly dostępny jest na stronie internetowej Portu Lotniczego oraz w budynku znajdującym się na parkingu P1 w pobliżu wyjazdu.

    picture_as_pdfPobierz regulamin Strefy Kiss&Fly (*.PDF)

    Zarządca parkingu: lnterparking Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Św. Barbary 4/2, 00-686 Warszawa, telefon 783 008 008, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, numer KRS 0000138105, NIP: 522-24-20-314, kapitał zakładowy: 20 200 000 PLN, w całości opłacony.

    Skrócony regulamin parkingu

    1. Parking jest niestrzeżony. Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za szkody z tytułu kradzieży, utraty lub zniszczenia pojazdu, jak i rzeczy pozostawionych w pojeździe. Powyższe ograniczenie nie dotyczy szkód wyrządzonych przez Zarządcę. Wjazd na teren parkingu następuje za pobraniem biletu, przekodowaniem biletu z wjazdu głównego, przy użyciu karty abonamentowej lub rezerwacji (kod QR).
    2. Na terenie parkingu obowiązują znaki drogowe.
    3. Warunki korzystania z najmu miejsc parkingowych:
      - usługa płatnego parkowania w systemie abonamentowym,
      - usługa płatnego parkowania w systemie godzinowym,
      - usługa płatnego parkowania w systemie rezerwacyjnym.
    4. W przypadku zgubienia lub zniszczenia biletu zostanie naliczona dodatkowa opłata za zgubiony/zniszczony bilet w wysokości 100 PLN plus opłata za parkowanie ustalona na podstawie aktualnego cennika parkingu i czasu wjazdu na podstawie tablic rejestracyjnych.
    5. Opłata za parkowanie i/lub zgubiony/zniszczony bilet następuje przed wyjazdem z parkingu w kasach automatycznych.
    6. W przypadku opuszczenia parkingu bez dokonania należnej płatności i/lub podejmowania innych działań mających na celu uniknięcie zapłacenia należnych kwot, należna będzie dodatkowa opłata porządkowa w wysokości 1000 PLN za każde naruszenie, a pojazd zostanie wpisany na tzw. czarną listę i nie zostanie wpuszczony na parking do czasu uregulowania zaległych opłat. W przypadku konsumentów opłata porządkowa wynosi 500 PLN.
    7. W przypadku nieprzestrzegania obowiązków respektowania znaków drogowych i oznaczonych kierunków ruchu i/lub parkowania pojazdu na wyznaczonych miejscach oraz w przypadku zablokowania przez pojazd ruchu na terenie parkingu i/lub pozostawienia pojazdu poza wyznaczonymi miejscami, należna będzie opłata porządkowa w wysokości 500 PLN za każde naruszenie, a pojazd do czasu ich uiszczenia, w szczególności w przypadku znaczniejszych naruszeń i/lub powtarzających się naruszeń, może zostać wpisany na tzw. czarną listę i nie zostać wpuszczony do strefy ani na parkingi.
    8. Na terenie parkingu prowadzony jest monitoring wizyjny oraz rejestracja numerów rejestracyjnych pojazdów w celu zapewnienia bezpieczeństwa i prawidłowego rozliczania usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Rozmowy z obsługą mogą być nagrywane w celu podnoszenia jakości obsługi (art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda). Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, prosimy o przerwanie połączenia. Administratorem danych jest Interparking Polska Sp. z o.o. Zapisy przechowywane są przez 30 dni (monitoring) i 90 dni (rozmowy). Mają Państwo prawo do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wycofania zgody i wniesienia sprzeciwu. Szczegóły na www.interparking.pl lub na tablicy informacyjnej z Regulaminem parkingu. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@interparking.com
    9. Pełny regulamin parkingu dostępny jest na stronie internetowej Portu Lotniczego i w budynku znajdującym się na parkingu P1 w pobliżu wyjazdu.

    picture_as_pdfPobierz regulamin Parkingów (*.PDF)

    Zarządca parkingu: lnterparking Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Św. Barbary 4/2, 00-686 Warszawa, telefon 783 008 008, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, numer KRS 0000138105, NIP: 522-24-20-314, kapitał zakładowy: 20 200 000 PLN, w całości opłacony.

    Jak korzystać ze strefy Kiss&Fly?

    1. Naciśnij przycisk na jednym z czterech wjazdów Kiss&Fly i pobierz bilet. Przycisk poboru biletów oznakowany na kolumnie wjazdowej.
    2. Podjedź pod Terminal. Wysadź lub odbierz pasażerów a następnie udaj się do jednego z sześciu wyjazdów. Masz na to 10 bezpłatnych minut (4 przejazdy w ciągu doby). Jeśli przekroczyłeś bezpłatny czas opłać bilet w dowolnej kasie automatycznej, po czym udaj się do wyjazdu.
    3. Włóż bilet do kolumny wyjazdowej i opuść strefę Kiss&Fly. Czytnik biletów oznakowany na kolumnie wyjazdowej.

    JAK KORZYSTAĆ Z PARKINGÓW P3, P4 I P5 (wyłącznie wjazd przez strefę kiss&fly)?

    1. Wybierz parking na który chcesz wjechać.
    2. Naciśnij przycisk na jednym z czterech wjazdów na Kiss&Fly i pobierz bilet. Przycisk poboru biletów oznakowany na kolumnie wjazdowej.
    3. Kieruj się do wybranego parkingu. Masz na to 10 bezpłatnych minut (4 przejazdy w ciągu doby).
    4. Na wjeździe zeskanuj posiadany bilet. Szlaban otworzy się. Możesz wjechać na parking. Czytnik biletów oznakowany na kolumnie wyjazdowej.
    5. Przed udaniem się do samochodu opłać bilet zgodnie z cennikiem w kasie automatycznej.
    6. Podjedź do wyjazdu z danego parkingu. Zeskanuj opłacony bilet. Szlaban się otworzy. Czytnik biletów oznakowany na kolumnie wyjazdowej.
    7. Opuść parking i udaj się do wyjazdu głównego. Pamiętaj, opuszczając parking, wjeżdżasz w strefę Kiss&Fly. Masz 10 bezpłatnych minut na opuszczenie strefy.
    8. Na wyjeździe użyj opłacone biletu i opusć strefę. Czytnik biletów oznakowany na kolumnie wyjazdowej.

    W przypadku jakichkolwiek problemów należy skontaktować się z obsługą parkingu (przycisk ze słuchawką). Kontakt 24 h.

    JAK KORZYSTAĆ Z PARKINGÓW P1, P5 (wjazd bezpośredni z pominięciem kiss&fly), P6 i P7?

    1. Wybierz parking na który chcesz wjechać.
    2. Naciśnij przycisk na wjazdździe na parking P6 lub P7 i pobierz bilet. Szlaban otworzy się. Możesz wjechać na parking. Przycisk poboru biletów oznakowany na kolumnie wjazdowej.
    3. Przed udaniem się do samochodu opłać bilet zgodnie z cennikiem w dowolnej kasie automatycznej.
    4. Podjedź do wyjazdu z parkingu. Zeskanuj opłacony bilet. Opuść parking.

    Czytnik biletów oznakowany na kolumnie wyjazdowej.

     

    W przypadku jakichkolwiek problemów należy skontaktować się z obsługą parkingu (przycisk ze słuchawką). Kontakt 24 h.

    JAK KORZYSTAĆ Z REZERWACJI?

    1. Instrukcja korzystania i dojazdu na parking znajduje się także w e-mailu z rezerwacją.
    2. Po przybyciu na zarezerwowany parking P3,P4,P5,P6,P7 należy przyłożyć pobrany kod QR (wydrukowany lub pobrany na smartfon) do czytnika kodów QR na kolumnie wjazdowej. Czytnik oznakowany na kolumnie wjazdowej. W przypadku rezerwacji na parkingu P3, P4 lub P5 (wyłącznie wjazd przez strefę Kiss&Fly), kod QR należy zeskanować dwukrotnie - na kolumnie wjazdowej na teren strefy Kiss&Fly oraz na wybranym w trakcie rezerwacji parkingu.
    3. Po powrocie należy udać się do wyjazdu i zeskanować kod QR. Czytnik oznakowany na kolumnie wyjazdowej. W przypadku rezerwacji na parkingu P3, P4 lub P5 (wyłącznie wyjazd przez strefę Kiss&Fly), kod QR należy zeskanować dwukrotnie - na kolumnie wyjazdowej z parkingu oraz na terenie strefy Kiss&Fly .
    4. Jeżeli czas postoju był dłuższy niż zarezerwowany, przed wyjazdem należy udać się do dowolnej kasy automatycznej uregulować kwotę, poprzez zeskanowanie kodu QR i opłacenie należności.

    W przypadku jakichkolwiek problemów należy skontaktować się z obsługą parkingu (przycisk ze słuchawką). Kontakt 24 h.

     

    Rezerwację można edytować jak i anulować poprzez link znajdujący się w e-mailu z rezerwacją „Zarządzaj rezerwacją”. Możliwe jest też wejście w zarządzanie rezerwacją poprzez stronę rezerwacji przez link u góry strony „Zarządzaj rezerwacją”, gdzie należy zalogować się za pomocą swojego numeru rezerwacji oraz e-mailu.

    INTERPARKING POLSKA SP. Z O.O. – ODDZIAŁ W GDAŃSKU

    Ul. Spadochroniarzy 3
    80-298 Gdańsk, Polska

    Czynne (poniedziałek - piątek) 08:00 - 16:00

    Obsługa parkingów PLG – Kiss&fly, P1, P2 (Rent a Car) , P3, P4, P5, P6, P7

    Czynna (poniedziałek – niedziela) 24 h

    Przycisk ze słuchawką z dowolnego urządzenia parkingowego na terenie lotniska

    Rezerwacja parkingu

    INTERPARKING POLSKA SP. Z O.O. – CENTRALA FIRMY

    Ul. Św. Barbary 4/2
    00-686 Warszawa, Polska

    NIP: 522-24-20-314,

    REGON: 013258688